Tisztelt E-learning Felhasználó!

A Debreceni Egyetem e-learning rendszerei (2023. augusztusában) új verzióra frissültek. Az induló félév kurzusai már ezen az új portálon elérhetők. A korábbi kurzusait, tananyagait a régi (archív) rendszerben továbbra is elérheti: 

A Multimédia és E-learning Technikai Központ munkatársai
elearning@metk.unideb.hu

Dear E-learning User!

The e-learning system of the University of Debrecen has been updated to a new version (August 2023). The courses of the starting semester are already available on this new portal. You can still access your previous courses and study materials in the old (archive) systems:

Employees of the Multimedia and E-learning Technical Center
elearning@metk.unideb.hu

Tartalom

 

Megújult felhasználói felület (2023. szeptember)

A Debreceni Egyetem e-learning rendszerei (elearning.unideb.hu, elearning.med.unideb.hu) egy szoftver verzió változás miatt némileg megváltoztak. Kezdetnek érdemes megtekinteni a felhasználói felület változásairól szóló rövid összefoglalót: Rövid összefoglaló a felhasználói felület változásairól.

 

Online fogadóóra és konzultációs lehetőség

A Multimédia és E-learning Technikai Központ munkatársai online fogadóórát tartanak webex meeting formájában, ahol bárki felvetheti aktuális e-learning problémáját, hibajelzéssel élhet, kérdezhet munkatársainktól, vagy akár az általa használt jó gyakorlatot oszthat meg az online térben. A fogadóóra időpontjában bármikor (előzetes regisztráció nélkül) csatlakozhat a Webex meeting-hez az alábbi linkre kattintva:
A online fogódórák tervezett időpontja az aktuális félévben:

Időpont: 2024. február 6-tól kezdve minden héten kedden 10-11 óra között
Webex link: https://unideb.webex.com/unideb-hu/j.php?MTID=m2e1156502449d69170f1fc9c73a7edae

 

E-learning támogatás (E-learning Support)

A Debreceni Egyetem e-learning rendszereinek használatával kapcsolatos kérdéseit az elearning@metk.unideb.hu címre küldje el, ahol a Multimédia és E-learning Technikai Központ munkatársai igyekeznek mielőbb segíteni.

 

Kurzusok kérése

Hogyan kérheti Ön e-learning kurzus létrehozását a portálokon?

Ehhez a következő adatokat kell megadnia a mellékelt táblázatban – és elküldenie az Ön szervezetének elearning koordinátora, illetve lokális adminisztrátora számára.

LETÖLTHETŐ TÁBLÁZAT

Fontos

Ha még nem használta az egyetemi e-learning rendszert, kérjük, lépjen be a rendszerbe az egyetemi azonosítója (EduID/Neptun/LDAP azonosító) használatával. Fontos, hogy a táblázatban szereplő minden személy tegye meg ugyanezt. Kérjük, hívja fel erre figyelmüket. Amíg nem lépnek be az adott rendszerbe legalább egyszer, addig semmilyen szolgáltatáshoz nem tudjuk hozzárendelni Önöket! Értelemszerűen, abba az e-learning rendszerbe lépjenek be, amelyet használni fognak.

A táblázatban kért adatok:

  • Tárgy hivatalos Neptun megnevezése;
  • Neptun tárgykód/tárgykódok (ha van);
  • Oktató(k) neve(i) akiket oktatói szerepkörben kell a kurzushoz rendelni valamint Neptun kódja(i)
  • Az intézet/tanszék neve - ahol a kurzust létre kell hozni (illetve ezen kurzuskategória azonosítója)

 

Webex felhasználói útmutató

Az egyetem elsődlegesen támogatott online kommunikációs platformja a Cisco Webex. Regisztrációt csak oktatók, illetve az oktatásban közreműködő PhD hallgatók igényelhetnek az elearning@metk.unideb.hu címen a hivatalos egyetemi e-mail címük és nevük megadásával. A hallgatók az online órákon való részvételhez regisztráció nélkül tudnak csatlakozni.

Egyetemi Webex portál elérhetősége: https://unideb.webex.com
Rövid leírás a Webex használatáról: https://elearning.unideb.hu/webex

 

Adatkezelési tájékoztató

A Multimédia és E-learning  Technikai Központ adatkezelési tájékoztatója.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utolsó módosítás: 2024. március 5., kedd, 22:22