A hallgatóknak fel kell készülniük a médiaszereplés sokféle helyzetére. Megragadjuk a lehetőséget az utolsó félévben, hogy az eddig tanultak alapján gyakoroljuk, hogyan érdemes szóban hatékonyan kommunikálni. A helyzetgyakorlatok, prezentációk a személyes márka kitalálását és felépítését szolgálják.

Közben rendszerezzük a szervezeti arculat és imázs gondozásának, valamint a munkáltatói márkaépítésnek a jó gyakorlatait – építkezve az eddigi public relations tanulmányainkra. Hogyan menedzseli egy cég, egy szervezet, egy márka, egy közszereplő imázsát a péeres a képességekhez és a kultúrához legjobban illeszkedő stratégia megtalálásával, a megfelelő taktikai eszköztár alkalmazásával? Esettanulmányok elemzése során áttekintjük, hogy az arculat megalkotásának és kommunikációjának, a márkaépítésnek, a hírnév gondozásának, az imázs alakításának milyen marketingkommunikációs, pr kommunikációs és kreatív megoldásai segíthetik majdani munkánkat. Ez eddigi félévekben részletesen nem vett taktikai eszköztárra összpontosítunk.